העגלה שלך

המוצר התווסף לעגלה!

הטיפולים שלנו

במרכז הטיפולים תוכלי להינות ממגוון רחב של טיפולי אסתטיקה מותאמים אישית, גללי למטה ותגלי עולם של קדמה!

טיפולי פנים במכשור מתקדם
בואי להתאהב בעור הפנים שלך מחדש!

30 שנים שמרים מגיעה כל בוקר בהתרגשות למרכז הטיפולים שלנו! כל בוקר מתחיל עם החיבוק החם שאנו מקבלות מהנשים המדהימות שמלוות אותנו כבר שנים רבות ולא מוותרות על טיפולי הפנים שגורמים להם לחייך ולהראות הכי יפות שיש!

שיטת הטיפולים אותה פיתחנו בשנים האחרונות מתבססת על אבחון אישי ומדוייק של מצב העור, כל אחת היא עולם ומלואו ולכל אחת אנו דואגות להתאים תוכנית טיפולים אישית המשלבת טיפול במכשיר מסוג OPTIMA-518 מבית אקטיב, שמבוסס על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר וסדרת תכשירים חדשניים מבית חווה זינגבוים. שילוב המוביל לתוצאות מושלמות ומראה עור צעיר ורענן!

עם הזמן והשנים שחולפות, עור הפנים מתחיל לעבור שינוי טקסטורה הנגרם על ידי סממנים קליניים כמו: יובש, נזקי הסביבה, החלשות השרירים, מימיקה וקמטי שינה, הידקקות העור, ראדיקלים חופשיים ועוד. אנחנו מוצאות לנכון לשלב טכנולוגיה מתקדמת וניסיון רב כדי להגיע לתוצאות שישנו את מרקם העור ויגרמו לך להתאהב בו מחדש!

כחלק מהחזון שלנו, חשוב לנו לתת ייעוץ ואבחון מדוייק עבורך ועור הפנים שלך. לאחר אבחון מותאם אישית, נוכל לתת לך פתרון מהפכני לטיפול בכל בעיות העור.

אנו מטפלות במגוון בעיות של העור:

  • BE READY TO BE AMAZED – טיפולי אנטיאייג'ינג המותאמים לעשור בו את הנמצאת, מכשור ותכשירים לצורך הזנה, שיפור ואחידות מרקם העור שיגמרו למיצוק וחיטוב העור וטשטוש קמטוטי הפנים.
  • CLEAN YOUR SKIN-   העלמת צלקות אקנה – טיפולי אקנה גם לעור הפנים, הגב והישבן.
  • ANTIPIGMENTATION- טיפול IPL להבהרת פיגמנטציה בעור הפנים, דקולטה וכפות הידיים.

MESSY HAIR TECHNIQUE מיקרופיגמנטציה לגבות

טכניקת גבות ייחודית מסוגה שפתחתי באופן עצמאי אחרי ששאפתי המון השראה ממגוון רחב של קולגות בתחום מהארץ ובעולם.
לקח לי הרבה זמן להתחבר לטכניקה אחת. התגלגלתי בין לימודים פרונטליים, אונליין, נסעתי ללא מעט השתלמויות ותערוכות יופי בחו"ל עד שגיבשתי את שיטת העבודה שגרמה לי להגיע לתוצאה הרצויה שאני רוצה בגבות.
שיטת השערה נראתה לי בהתחלה מגושמת, אופן ההחלמות של טיפולי מיקרובליידינג פחות השיגו את המראה שרציתי, מה שהוביל אותי יום אחד לשבת עם אייפד ועט על תמונה של הגבות המהממות של ביתי בת ה-4 ולהבין את המשחק של צמיחת השערות שאליה רציתי להגיע.
מסי הייר למעשה זו טכניקה שנשענת על עמוד שדרה של הגבה, ולכן היא מותאמת לכל אחת באופן אישי ומחקה את צמחית השערה הטבעית של הלקוחה.
בעזרת מכשור חשמלי ומחט מספר 1 הצלחתי להגיע למהות שכל כך שאפתי: גבות מאווררות, מלאות אך לא בולטות, וב-3 מילים: גבות באפס מאמץ.
השיטה מתאימה לכאלו שלא אוהבות מראה מאופר או משורטט מדי אלא פרשי- פשוט, MESSY.

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי

מכונת שיזוף

מיטת שיזוף בעמידה ביבוא אישי מאיטליה.

בניית ציפורניים באקריג'ל, לק ג'ל ופדיקור רפואי

חוויית הלקוחות

אחרי תקופה ארוכה שבה עשיתי המון המון בדיקות וחיפושים, בחרתי להגיע למיכל, החלטתי שאני נרשמת ללימודי מניקור רוסי ולק ג'ל, הגעתי ללימודים שהיו מעל כל הציפיות, היחס היה אישי, מקצועי ואדיב והאווירה בכיתה תמיד היתה כיפית. אני יודעת שמיכל זמינה עבורי בכל עת וכל שעה, ומבחינתי זה שווה הכל! -שירן גבריאל
ניווט ליעד